خرید عسل طبیعی

فروشگاه اینترنتی کندو مارکت بیش از ۲۰ سال سابقه کاری در تولید محصولات زنبور عسل و انواع محصولات ارگانیک و طبیعی و همچنین تولید و پخش تجهیزات و لوازم زنبورداری و پرورش و تکثیر زنبور عسل و تولید ملکه های اصلاح شده تجاری از بهترین نژادهای تایید شده .

بخشی از تولیدات این مجموعه شامل:

تولید محصولات زنبورعسل : عسل طبیعی ، ژل رویال ،گرده گل ، موم ، بره موم ، زهر زنبور عسل

 انواع عرقیجات و گلاب ناب پلور  :کشت ۲۰ هکتار گل محمدی در منطقه ییلاقی پلور و برداشت سالانه چند تن گل محمد تولید گل و غنچه خشک شده و تولید گلاب ناب همراه با آب چشمه  در منطقه انجام میشود .

برداشت سالانه محصولات کوهی و انواع گیاهان دارویی

انواع عرقیجات گیاهی که با گیاهان کوهی و کاملا ارگانیک و با آب چشمه تولید شده است.

خرید عسل طبیعی و دیگر محصولات ارگانیک و خانگی  مانند رب انار، ارده، شیره انگور، سرکه سیب، سرکه انگور و دیگر محصولاتی که با توضیحات کامل داخل سایت موجود می باشد.

عسل را از زنبوردار بخرید

تولید عسل در این مجموعه :

مجموعه عسل کندومارکت با تکیه بر تجربه زنبورداری در مناطق بکرو کوهستانی و دشت های مختلف کشور اقدام به تولید و عرضه مستقیم محصولات زنبور عسل نموده است .

عسل به عنوان یک شیرین کننده خالص طبیعی که توسط زنبور از شهد گلها تهیه و جمع آوری میشود دارای خواص درمانی فراوانی است که در قرآن از آن به عنوان شفای مردمان یاد شده است.

محصولات زنبور عسل شامل :

عسل ، موم ، بره موم ، گرده گل ، ژل رویال ( ژل سلطنتی ) میباشد.

خرید عسل طبیعی

محصولات کندو مارکت عسل طبیعی تولید شده از بکرترین مناطق کشور میباشد با کوچ دادن زنبور در مناطق مختلف برای بهره برداری بیشتر از گل ها و گیاهان و استفاده از دماهای مختلف در مناطق ییلاقی و قشلاقی از بیشترین و بهترین و باکیفیت ترین گل و گیاه توسط زنبوران عسل شهد جمع آوری میشود و عسل های با کیفیت تولید میشود و نهایتا شما میتوانید برای خرید عسل طبیعی به سایت کندومارکت مراجعه کنید و عسل دلخواه خودتون و تهیه کنید .

همچنین در این مجموعه آموزش های متنوع زنبورداری برای زنبورداران و علاقمندان توسط اساتیت مجرب با مدرک معتبر برگذار میشود و کلیه تجهیزات و لوازم زنبورداری و کلنی زنبور عسل و ملکه اصلاح نژاد شده  را با خیالی راحت در کندو مارکت تهیه کنید.

اسکرول به بالا

سبد خرید فروشگاه

بسته
ورود و ثبت نام